livetsomskidtjejer

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Lugnet nästa ;D

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 16 mars 2012 15:01

Om lite mer än en timme kommer Mattias och hämtar mig så åker vi in till Lugnet :D

Där ska vi åka föråkare på företagsstaffeten  

Kommer nog bli kul även fast jag , Ida och Johannes är lite sura för att vi inte vill typ ;)

Vi får väll göra det kul vi då ;D

Skidspelen i morgon också :) <3

Skulle vart kulom Maja kunde komma ju ! ! ! ;D <3

Hare bra <3 

Kram Ellaaaaa ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Saknar er så mycket , Maja, Maja o Becca ♥ De är inte kul! jag vill träffa er nu ju ♥   Orienteirngen har börjat nu iaf :) Började sesongen med en 3.dje plats jätte nöjd med de :D Fast om jag inte klantat mej till 8.an hade ...


tjenixen ;D Känner att jag är lite tråkig , har typ inge kul och skriva , i morgon åker vi till Eskelstuna för att orientera :) Kommer hem på lördag igen   så håller på o packa nu :D   ...

Hallo!   Måste säga att vi hade skidavslutning idag!    TRÅKIGT!!! Men de roliga va att vi körde ganska lång orienterings bana som var otroligt kul!  Och de gick ju hyffsat bra för mig!   Och efter vi orienterat så fick vi korv och så lekte...

Tjeenare ♥ riktigt härligt väder idag! Längtar värkligen på att man kan springa ut i linne o shorts! <3 Ska kanske ut och hoppa studsmatta nu eller så tar jag cykeln till Nico :) <3   ...

Hej alla! Är sjuk men håller på att pigna till. Inte många tävlingar kvar nu  Saknar er tjejer                                                                               ...

Presentation


Fyra tjejer från helt olika platser. Fyra tjejer som tävlar om att komma före varandra. Det är i skidspåren vi trivs bäst. Men aldrig glömmer vi bort varandra.
Utan varandra hade vi inte haft det lika roligt ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards