livetsomskidtjejer

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 29 februari 2012 13:32

Hallå ;)

Lite roligt kanske , men jag tycker det är lite bra att snön är påväg bort jag längtar efter sommaren :p

Fast då får jag ju inte träffa Maja o alla andra såklart :(((((

Jag vill iaf kunna cykla och orientera :)

Svar till dej Maja , nja vi har inte så mycket snö kvar fast de går fortfarande att åka skidor ! <3

jag sover hos farmor i natt och så ska jag färja håret i morgon ! ! ! :D <3

Vi får väll se hur de ser ut när jag kommer hem sen .. ;)

Maja vi måste verkligen hitta på någont under sommaren annars längtar jag igäl mig efter deeej ! ! <3

Hoppas alla hare bra ! ♥

Kraaamar från Ella   

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 29 februari 2012 11:25

Nu sitter jag och tittar ut och allt är grönt;(

ÅÅ kan inte snön komma tillbaka!<3

De är klart jag vill ha vår men inte så här tidigt!

Så snälla kan inte snön komma tillbaka !  



Saknar Ella gör jag oxå extremt mycket!  

Men snart måste jag åka och hälsa på Ella och Rebecca de känns som de var 1 årsen! 


Många kramar från en som vill ha snö!     






 

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 29 februari 2012 09:12

:o   Äntligen har mitt internet kommit tillbaka annars har jag bloggat på mobilen!<3

Till helgen blir de kanske tävling hemma men nu har vi ingen snö så vi får se hur de blir med tävlingen;(;(



Ella har ni mycket snö kvar? vi har inget här i Årjäng:(

Så nu kan jag inte åka skidor!!;( 

Men de kommer väl ett inlägg sen oxå!:)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fyra tjejer från helt olika platser. Fyra tjejer som tävlar om att komma före varandra. Det är i skidspåren vi trivs bäst. Men aldrig glömmer vi bort varandra.
Utan varandra hade vi inte haft det lika roligt ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards