livetsomskidtjejer

Alla inlägg den 2 mars 2012

Hallo däär!


Nu har jag äntligen fått min saknade iphone!    

Och saknar Ella och alla andra i dalarna gör jag oxå!  


Och sen vill jag önska min älskade Ella ett stort lycka till i Hudiksvall!  

Jag tror du vinner så kör hårt!!!  Jag håller tummarna!   


Kraaam från en som saknar tävlingar!  


     


Lilla söta Ella på bild!   

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 2 mars 2012 08:08

Hallo ;D

Snart drar vi till Husiksvall för att åka sprintstaffet i morgon och 3,2 km masstart på Söndag :D

De ska blir riktigt roligt ! ! !

Tråkigt att inte Maja är med bara :( <3

Men sen är de inte många tävlingar kvar innan sesongen är slut ;) ♥

Aja , ska packa vidare nu , men de blir inge bloggning i morgon eftersom vi är borta <3

Kraaam ♥

Presentation


Fyra tjejer från helt olika platser. Fyra tjejer som tävlar om att komma före varandra. Det är i skidspåren vi trivs bäst. Men aldrig glömmer vi bort varandra.
Utan varandra hade vi inte haft det lika roligt ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards