livetsomskidtjejer

Inlägg publicerade under kategorin Maja Karlsson ♥

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 3 mars 2012 20:26

Jippie! fick reda på att vi kan ha hemma tävling på måndag!  


Och så fick jag reda på att Ella och hennes syrra som körde staffet i dag körde super bra!  

Grattis till er båda!  


Hoppas de går lika bra för Ella imorn!  


Kraam från en glad tjej!!

Hallo däär!


Nu har jag äntligen fått min saknade iphone!    

Och saknar Ella och alla andra i dalarna gör jag oxå!  


Och sen vill jag önska min älskade Ella ett stort lycka till i Hudiksvall!  

Jag tror du vinner så kör hårt!!!  Jag håller tummarna!   


Kraaam från en som saknar tävlingar!  


     


Lilla söta Ella på bild!   

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 1 mars 2012 20:32

Aah Ella du blev så fin i dina slingor!<3Saknar dejj så mycke!:/ du fattar inte hur mycket jag saknar dejj!<3Vi har inga tävlingar kvar nästan! har typ 2-3 kvar bara!:/<3Älskardejj Ella!<333Kraaam från en som saknar er i Dalarna<3

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 1 mars 2012 16:51

Heej nu har jag kommit hem från Askim !:) de va så grymt kul så nu blir de nog en natt hos Lovisa kanske!:)Vi ägde hela badhuset så nu får vi äga Årjäng oxå!:)Svar till Ella: Askim är ett super stort badhus som är som ett lekland:)<3Saknar dejj enormt mycke redan Ella!<33333Kraaam från en som saknar!<3

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 1 mars 2012 09:52

Askim här kommer jag!

Idag så hänger jag med Lovisa till asikm en hel dag de kommer verkligen äga!! 


Svar till Ella: ÅÅ ni kan ju iallafall åka skidor fortfarande vi har inge snö alls! 


Måste träffa er i dalarna snart annars kommer jag sakna ihjäl mig!  


Kraaam från den utan snö!      

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 29 februari 2012 11:25

Nu sitter jag och tittar ut och allt är grönt;(

ÅÅ kan inte snön komma tillbaka!<3

De är klart jag vill ha vår men inte så här tidigt!

Så snälla kan inte snön komma tillbaka !  



Saknar Ella gör jag oxå extremt mycket!  

Men snart måste jag åka och hälsa på Ella och Rebecca de känns som de var 1 årsen! 


Många kramar från en som vill ha snö!     






 

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 29 februari 2012 09:12

:o   Äntligen har mitt internet kommit tillbaka annars har jag bloggat på mobilen!<3

Till helgen blir de kanske tävling hemma men nu har vi ingen snö så vi får se hur de blir med tävlingen;(;(



Ella har ni mycket snö kvar? vi har inget här i Årjäng:(

Så nu kan jag inte åka skidor!!;( 

Men de kommer väl ett inlägg sen oxå!:)<3

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 27 februari 2012 16:36

Hejj idag har jag vart hos Vilma hela dan med Evelina de har verkligen vart super kul!:):)Så nu blir det att springa och byta om för Vilma och Evelina kommer och hämtar mig om en halv timme!

Presentation


Fyra tjejer från helt olika platser. Fyra tjejer som tävlar om att komma före varandra. Det är i skidspåren vi trivs bäst. Men aldrig glömmer vi bort varandra.
Utan varandra hade vi inte haft det lika roligt ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards