livetsomskidtjejer

Inlägg publicerade under kategorin Ella Olsson ♥

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 9 mars 2012 16:11

Är hos Maja nu :D <3

Nico är här å :)

Vi är ju så normala , jag sitter i ett annat rum än dom och vi pratar typ inte ens ;)

haha , vi nöjer oss med att bara vara nära så vi kan säga nått om vi kommer på nå :D

Haha , fast ändå har vi alltid kul ! ♥

Helg äntligen också! :D

Kram ♥

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 7 mars 2012 19:11

Har typ inge kul o skriva ,, :p

Joo , att Ulrik Munther sjunger BÄÄÄST ;D
haha riktigt intressant vah ?  

Nää , men de är sista skidtävlingen i helgen.

Vet inte om jag redan skrivit de men isf fick ni reda på de igen ;)


 

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 5 mars 2012 16:06

Drar ner på byn på innebandy snart :)

Kul kul!! ♥

SAKNAR DIG MAJA OTROLIGT MKT ♥

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 4 mars 2012 16:29

Tjenare , hemma från Hudiksvall nu :D

De blev seger båda dagarna  

haha ♥

Riktigt fina banor eller ja , de fanns ju inte så mycket snö nu då :p

Men banorna var jätte roliga ! :D

 Nu blir de att vila , ja mår jätte ila :/ ♥

Kraam ♥

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 2 mars 2012 08:08

Hallo ;D

Snart drar vi till Husiksvall för att åka sprintstaffet i morgon och 3,2 km masstart på Söndag :D

De ska blir riktigt roligt ! ! !

Tråkigt att inte Maja är med bara :( <3

Men sen är de inte många tävlingar kvar innan sesongen är slut ;) ♥

Aja , ska packa vidare nu , men de blir inge bloggning i morgon eftersom vi är borta <3

Kraaam ♥

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 1 mars 2012 17:40

Halloo ;D <3

Nu har jag slingat håret , bilder finns HÄR!


Ifall nån vill se ! ♥

Ska iväg på träning snart :)

Fick höra idag att tävlingarna i Hudiksvall har ändrats till skate båda dagarna :DDDDD

Nu längtar jag bara ännu meraaaa  

Så kul de kommer bli :D <3

♥ 

Måste säga till dig Maja att jag saknar dig enormt ! ! <3

De är så tråkigt att inte få träffa dig :/

Älskar dig ♥

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 1 mars 2012 10:14

Måste bara fråga Maja , vad är askim ?? :D

 

Jag i Turkiet för några år sedan ;D

Av Ella , Maja , Rebecca & Maja - 29 februari 2012 13:32

Hallå ;)

Lite roligt kanske , men jag tycker det är lite bra att snön är påväg bort jag längtar efter sommaren :p

Fast då får jag ju inte träffa Maja o alla andra såklart :(((((

Jag vill iaf kunna cykla och orientera :)

Svar till dej Maja , nja vi har inte så mycket snö kvar fast de går fortfarande att åka skidor ! <3

jag sover hos farmor i natt och så ska jag färja håret i morgon ! ! ! :D <3

Vi får väll se hur de ser ut när jag kommer hem sen .. ;)

Maja vi måste verkligen hitta på någont under sommaren annars längtar jag igäl mig efter deeej ! ! <3

Hoppas alla hare bra ! ♥

Kraaamar från Ella   

Presentation


Fyra tjejer från helt olika platser. Fyra tjejer som tävlar om att komma före varandra. Det är i skidspåren vi trivs bäst. Men aldrig glömmer vi bort varandra.
Utan varandra hade vi inte haft det lika roligt ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Kategorier

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards